Monday, June 07, 2010

You know that...

You missed someone...
When you dreamed about them.

Several nights ago, I dreamed of my belated grandma. We happened to be in the airport, where Lan and I were heading back to UK from Indonesia. She cried, begged us not to go. I cried, too, in my dream and in my sleep for real.

Ah... I miss you, Mak. It's been more than 10 years now, but you are still close in my heart. Thanks for meeting me in my dreams when you miss me.
You'll always be the best grandma for me.

9 comments:

  1. mimpi ketemu mak ya ? sedih ya krn bnyk kenangan diantara kamu n mak

    ReplyDelete
  2. wuah aku juga mau ketemu pho2 aku, cuman belon kebawa mimpi... belon kangen kali pho2 aku ama aku hehehe :) atau aku-nya belum kangen sama pho2 aku yak? hahaha :) senangnya bisa ketemu meski dalam mimpi yak nie :)

    ReplyDelete
  3. iya kalo kangen emang bisa kebawa mimpi ya sher...

    ReplyDelete
  4. ah..sedih ya.. gua gak deket ama ama gua sher, jadi gak pernah mimpi...

    ReplyDelete
  5. :( bener kl lg kangenn bgt, kadang suka kebawa mimpi ya Sher..

    ReplyDelete
  6. Oh gitu ya Sher , soalnya aku juga sering mimpi ketemu nenekku ..

    Iklaskan say , alm udah tenang sekarang ..hugs

    ReplyDelete
  7. wah 10 taun ... such a long time yah ...

    ReplyDelete
  8. I agree sometimes its soo real, but i tell you that if loved ones can not be forgotten...

    Farhan http://communicatewithconfidence.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kalo aku kangen ama seseorang, pasti nongol di mimpi...

    Kalo kepikiran Brad Pitt, malamnya juga mimpi lho hahha

    ReplyDelete