Thursday, November 05, 2009

Crazy rain!

Today, for one WHOLE day, it's been raining crazily! Gosh, I've never seen so much rain like that! Thank God, the drainage system here is good. No doubt, it will cause a flood if it were in Indonesia! LOL!

Rain always makes me dream of snuggles and cozy sleep! Hot chocolate sounds blissful... Mmm... That sounds much better than being stuck in the cold office or out and drench in the rain! Uh oh! That reminds me, when we walked back home for lunch, I was like a drenched cat, all wet! Wet socks and wet bag!

I wish Liverpool would not rain so much... I wish there is a good balance of sunshine and rain. And I know, I can only wish...

10 comments:

  1. pindah ke sini sher... disini jarang ujan... hehe.

    ReplyDelete
  2. Tukeran donk Sher, aku pengen hujan di sini.... weather forecast dah predict bakalan hujan dari hari rabu, but nope, cuma mendung doank. I need to catch up on my sleep, jadi butuh hujan. wakakaka...

    ReplyDelete
  3. aaarrggg! di sini paneeesss!!! belum turun ujaaann!!! kapan ujan? T__T kapannn??? hot kayak sauna... jadi ngiri ma lu nih, sher... T__T

    ReplyDelete
  4. Nie
    di JKT g malah pengen CRazy Rain krn panas nya ga tahan , maren aku kleyengan krn puanas pas mkn siang anter temen ke Sarinah .. puanas . smp nyut2 rasanya .
    smp rumah lgs ujan .. mayan d h biar ga lama n Crazy tapi mayan deh setengah jam bikin JKT basah !

    ReplyDelete
  5. salam super,,,
    kami di jakrta justru menunggu hujan turun basahi bumi yang semakin panas!!!

    ReplyDelete
  6. Di Inggris udah dingin ujan terus lagi. Kayaknya mo masuk musim dingin ya?

    ReplyDelete
  7. asik donk ujan seharian, adem2 dingin :D
    kalo lagi di rumah sih, dan kalo gak banjir hehehe..

    ReplyDelete
  8. Jadi ingat lagu ya...

    Listen to the rythm of the falling rain :D hehehe...

    Kalo kata mama; hujan itu berkah, nak :D

    ReplyDelete
  9. musim hujan nih..disini juga.

    eh napa yak kalo hujan, rasanya tidur tuh enaaak bener.

    ReplyDelete
  10. Hujan adalah anugerah, gag perlu beli air minum. Tinggal mangap aja...
    glek...glek...!!!

    Hehehe...

    ReplyDelete